Zajadasz stres po pracy? Jesz słodycze na poprawę nastroju? Ciągle pędzisz i przeskakujesz od zadania do zadania? A może przeciwnie, czujesz że w Twoim życiu brakuje czegoś, co dawałoby Ci frajdę i satysfakcję...więc jedzenie jest główną atrakcją?

.

Zapisz się na darmowe szkolenie i odbierz link do nagrania. Trafi na Twojego maila tuż po zapisie.
Szkolenie będzie dla Ciebie dostępne do końca 5. maja, ale radzę nie zwlekać - włącz sobie na spacerze, gotując, odpoczywając, niech leci w tle. W końcu chcemy poprawić Twoją jakość życia, a to nie jest coś, co warto odkładać na później.

Pst. Pamiętaj, aby potwierdzić, że podałaś prawidłowy adres e-mail w wiadomości, która do Ciebie trafi po zapisie.

Zapisz się na to szkolenie, jeśli...

Jedzenie jest Twoim jedynym lub głównym sposobem na "radzenie sobie z emocjami" - nic mu nie dorówna. Próbowałaś sięgać po książkę, serial, wyjść na spacer... ale żadna z alternatyw nie ma szans wygrać z jedzeniem.

Jesz, gdy nie ma nic ciekawszego do roboty (mimo tego, że nie jesteś głodna).

Bardzo często nagradzasz się jedzeniem za różne trudy - większe i mniejsze. Uważasz, że robisz to zbyt często i wkurza Cię, że jedzenie pełni rolę "prezentu" za ciężką pracę.

Sięgasz po jedzenie w stresie i nawet nie zauważasz, ile jesz. Potrzebujesz coś chrupać lub żuć, co dezorganizuje Ci dzień - kończy się tak, że zamiast 'treściwych' posiłków, sięgasz po byle co w ciągu dnia i wieczorem nie czujesz się najlepiej.

Jesz (słodycze) w złości lub smutku, aby się uspokoić/ukoić.

Poznaj opinie innych o współpracy ze mną

Kto poprowadzi webinar?

Cześć. Nazywam się Ola Skwirut i kiedyś jedzenie było najciekawszą częścią mojego życia. Nie wyobrażałam sobie, żeby istniało jakiekolwiek ciekawsze zajęcie.

Walczyłam ze swoimi "pokusami" z marnym skutkiem: zabraniałam sobie różnych produktów tylko po to, żeby później się nimi objeść.

Myślałam, że jestem słaba, niezdyscyplinowana i że nie radzę sobie ze swoimi emocjami. Nie wiedziałam wtedy, że emocje nie są czymś, z czym trzeba sobie "radzić", "trzymać na wodzy" lub "tłumić", tylko że to komunikaty. Informacje. Do zauważenia, nazwania i poczucia.

Podczas naszego darmowego szkolenia podzielę się z Tobą 5 skutecznymi rozwiązaniami, które pomogą Ci zrozumieć, co Twoje ciało chce Ci przekazać.

Z wykształcenia jestem dietetyczką, psychodietetyczką, specjalistką od leczenia zaburzeń odżywiania, a także przyszłą psycholożką. Dołącz do darmowego szkolenia i sprawdź, który z 5 sposobów zaciekawi Cię najbardziej.

.