nagrania wideo | kurs do pracy własnej | roczny dostęp

Specjalna okazja: dołącz do kursu z rabatem 200 zł!

Skończ wojnę ze słodyczami - uwolnij czas i energię

Liczenie kalorii, odchudzanie się, fit-zamienniki i unikanie słodyczy nie zadziałało, prawda? Nie miało prawa zadziałać. Chodź, pokażę Ci jak czerpać przyjemność z jedzenia słodyczy bez obawy, że stracisz kontrolę. Twoje życie nie musi kręcić się wokół tego co i ile jesz.

Czujesz się uzależniona od cukru? Starasz się go unikać, ale na dłuższą metę się to nie udaje i kończy niekontrolowanym przejadaniem, przez co czujesz później ogromne wyrzuty sumienia?

Próbujesz jeść słodycze 'ze zdrowym rozsądkiem', ale... za każdym razem pasek czekolady kończy się zjedzeniem całej tabliczki?

Pod koniec dnia robisz podsumowanie tego, co zjadłaś i na podstawie tego oceniasz czy to był "dobry" czy "zły" dzień?

Każda dieta, której się podejmujesz zostaje przerwana właśnie przez słodycze?

Słodycze odkąd pamiętasz były czymś znacznie więcej, niż tylko jedzeniem? Pocieszaczem? Towarzyszem? Nagrodą? Karą?

Chcesz poprawić swoje wyniki badań ale słodycze Ci to uniemożliwiają?

A może postawiłaś sobie cel sportowy lub sylwetkowy i chcesz go zrealizować, ale to, co nazywasz "uzależnieniem od cukru" Ci w tym przeszkadza?

Jest szansa, że próbowałaś już naprawdę wielu rzeczy.

Dieta ketogeniczna, z niskim ładunkiem glikemicznym, liczenie kalorii, post dr Dąbrowskiej, post przerywany, jedzenie większych ilości warzyw, białka...

Być może udało Ci się zmienić niektóre nawyki żywieniowe na lepsze. Może nawet zgubiłaś kilka kilogramów, o czym marzyłaś. I wszystko było dobrze, gdyby nie te cholerne słodycze...

Po prostu nie udaje Ci się skończyć na racjonalnych ilościach. Za każdym razem, gdy sobie "pozwalasz" tracisz kontrolę, przez co trudno Ci uwierzyć, że mogłabyś je kiedykolwiek jeść zdroworozsądkowo.

Chcę, żebyś wiedziała, że jedzenie słodyczy to umiejętność i Ty również możesz się jej nauczyć. Ale potrzebujesz spojrzeć na temat z innej perspektywy: przestać ich unikać i traktować jak wroga, a zacząć obserwować i rozumieć, czego właściwie szukasz, gdy sięgasz po batona (bo często nie chodzi wcale o słodki smak, a o np. odwrócenie uwagi od tego, co czujesz).

Wyjaśnię Ci jakie zmiany wprowadzić, aby nauczyć się jeść słodycze z luzem i przyjemnością. Co Ty na to?

Cześć, jestem Ola. Kiedyś objadałam się słodyczami do takiego stopnia, że bolał mnie brzuch, cała się pociłam, a papierki ubrudzone czekoladą chowałam gdzie się tylko dało, aby nikt mnie nie "nakrył".

Wstydziłam się tego, że nie radzę sobie ze słodyczami. Obwiniałam się, że jestem słaba, obrzydliwa, brakuje mi silnej woli i dyscypliny.

Szlag mnie trafiał, bo jednocześnie ćwiczyłam na siłowni, starałam się zbudować umięśnioną, atletyczną sylwetkę i moje słodyczowe wieczory rujnowały efekty. Może masz podobnie? Starasz się coś zmienić, jeść inaczej, ruszać...ale masz wrażenie, że kręcisz się w kółko, bo słodycze zaprzepaszczają efekty Twojej pracy?

Zastanawiałaś się kiedyś jaki rozległy wpływ na Twoje życie ma relacja ze słodyczami? Jak wpływa na Twój obraz ciała? To, co myślisz o sobie, jako człowieku? Na relacje romantyczne, przyjacielskie? Czego unikasz i z czego się wycofujesz przez niezadowolenie z siebie, swojego ciała?

Nie zasługujesz na to cierpienie. Czuję ogromne współczucie, gdy myślę o nastoletniej Oli, która była zostawiona z problemem sama - nikt nie widział, jak nie radzi sobie z napięciem, którego doświadcza. Czuję dziś również ogromne współczucie gdy myślę o cierpieniu, którego Ty doświadczasz przez relację ze słodyczami.

I chcę Ci pomóc to zmienić, bo dziś wiem jak.

Moje Klientki widzą rezultaty

Dołącz do kursu "Zakończ wojnę ze słodyczami", jeśli...

Jest Ci bliska praca w duchu czułości, samowspółczucia i wyrozumiałości.

Nie spodziewaj się w kursie żadnego samobiczowania, robienia analiz, rozliczania się z tego, co robiłaś źle itp. - to nie u mnie.

Wiesz, że aby coś się zmieniło...coś musi się zmienić. Nie możesz działać po staremu.

Jesteś gotowa zawiesić na jakiś czas diety? Odchudzanie? Spróbować iść inną ścieżką, która doprowadzi do nowych rezultatów? Bo bez Twojej gotowości do podejmowania nowych decyzji kurs niewiele zdziała.

Jesteś ogarniaczką. Dużo rzeczy w życiu załatwiasz i można na Ciebie liczyć.

Więc trudno Ci uwierzyć, że to kwestia braku samokontroli, bo umiesz w życie. Po prostu coś nie gra w aspekcie słodyczy i chcesz otrzymać wsparcie, kto siedzi w temacie kilkadziesiąt godzin tygodniowo (po to, żeby wyłożyć Ci temat na tacy i żebyś Ty się nie musiała doktoryzować z psychodietetyki).

Chcesz czuć się komfortowo w swoim ciele.

A ciągła walka ze słodyczami i wynikający z tego efekt jojo Ci to utrudnia. Raz jest mniej, raz więcej, raz czujesz się opuchnięta, innym razem jest git. Nie chcesz tego rollercoastera. Chcesz stabilności.

Nie jest dla Ciebie akceptowalne to, ile czasu zajmuje Ci temat słodyczy w życiu.

Wolisz przeznaczyć ten czas na rozwój, odpoczynek, rodzinę, siebie. Cokolwiek. Nie akceptujesz tego, że słodycze zajmują tak ważny kawałek Twojego życia. Potrzebujesz zmiany, by poczuć więcej spokoju.

Nie wyobrażasz sobie podporządkowywania się pod kolejny jadłospis albo korzystania z apki do liczenia kalorii.

Ta era jest już za Tobą. Czas na kolejną.

Specjalna Okazja: Skończ Wojnę Ze Słodyczami

roczny dostęp do nagrań wideo
399 199
  • Checklista: jakie posiłki nakręcają ochotę na słodycze, a jakie obniżają?
  • Co zrobić, gdy chce mi się jeść słodyczy? Jak rozpoznać, o co mi chodzi?
  • Kiedy jedzenie słodyczy jest okej, a kiedy to już przesada? Gdzie przebiega granica?
  • Czy powinnam słuchać każdej słodyczowej zachcianki? Czy jednak powinnam ustalić ze sobą jakieś zasady?
  • Kupować słodycze i trzymać je w domu, czy nie?
  • 5 zmian w posiłkach, które robią realną różnicę w jedzeniu słodyczy już po 4 tygodniach stosowania

Efekty moich Klientek

Podsumowując

Co ode mnie otrzymasz?

#1. Kupując kurs otrzymujesz dostęp do nagrań na pełny rok.

#2. Nagrania są zamieszczone na platformie luznatalerzu.pl. Składając zamówienie zakładasz sobie tym samym konto.

#3. Do niektórych nagrań zostaną zamieszczone PDF'y, check-listy i materiały pomocnicze, które będą Twoim asystentem w pracy nad lepszą relacją ze słodyczami.

#4. Po zakupie otrzymasz ode mnie ankietę, dzięki której lepiej poznam Twoje "słodyczowe potrzeby". Będę bardzo wdzięczna, jeśli postanowisz ją wypełnić i opowiedzieć mi nieco więcej o Twoich aktualnych wyzwaniach.

#5. Jestem otwarta na rozbudowanie kursu i dodawanie materiałów, które uznasz za pomocne i których Ci tam zabraknie. Jestem uważna na Twoje potrzeby i chętna, aby dzielić się z Tobą potrzebną wiedzą i narzędziami - daj mi tylko znać, czego potrzebujesz.

Ty też możesz nauczyć się jeść słodycze ze zdrowym rozsądkiem.

I z przyjemnością pokażę Ci jak. Poznasz moje autorskie metody pracy z Klientkami i dowiesz się co robić, aby faktycznie zauważyć efekty. Bo zamiana ciasta na skyr z herbatnikiem nie zadziała. Unikanie alejek ze słodyczami też nie. Odmawianie sobie ciągle słodyczy i bazowanie na samodyscyplinie również nie działa długofalowo. Chodź, pokażę Ci jak ciekawy, odkrywczy, przyjemny i bezstresowy może być proces zawierania pokoju ze słodyczami.

FAQ: często zadawane pytania

Po zalogowaniu się na platformę znajdziesz konkretne lekcje oraz załączone nagrania wideo i pliki PDF (do poszczególnych tematów). W ramach kursu będę przede wszystkim robiła Ci trochę rewolucje w głowie, a trochę zapraszała Cię do wprowadzania zmian, dzięki którym słodycze przestaną być czymś WOW w Twoim życiu i zaczną być…neutralną częścią Twojego jadłospisu.

Sprawdź foldery: spam, oferty i inne. Jeśli nie znajdziesz tam wiadomości, wejdź tutaj: https://luznatalerzu.pl/moje-konto/orders/

A jeśli chcesz zresetować hasło, kliknij tu: https://luznatalerzu.pl/moje-konto/lost-password/

Gdyby to nie zadziałało, napisz na psychodietetyka@olaskwirut.pl