kurs online do samodzielnej pracy

Zmniejsz napady objadania dzięki 7 skutecznym krokom

Wyeliminuj błędy dietetyczne, przez które Twoje ciało chce gromadzić jedzenie na zapas. Dowiedz się jakie konkretne zmiany wprowadzić, aby Twoja głowa nie chciała się objadać.

Żyjesz w ciągłym wstydzie? Ukrywasz przed bliskimi opakowania po jedzeniu, które zjadłaś?

Masz dość uczucia przepełnienia, wypchanego do granic żołądka i bezsilności, która towarzyszy Ci po każdym kolejnym napadzie?

Starasz się jeść mniej na drugi dzień, by zniwelować "szkody" wyrządzone podczas objadania? Zauważasz, że przez to wieczorem jesteś wygłodniała i oddajesz się kolejnemu napadowi?

Marzysz o tym, aby nie mieć myśli związanych z objedzeniem się?

Objadanie sprawia, że okłamujesz bliskich? Wymigujesz się ze spotkań? Rezygnujesz z własnego rozwoju? Czujesz, jakbyś była uzależniona od jedzenia?

Masz dni, w których jesz zdrowo, ale później coś "idzie nie tak" i wrzucasz w siebie dużo produktów, których zjedzenia żałujesz?

Zjedzenie jednego batonika może wywołać całą wycieczkę do sklepu po reklamówkę słodyczy?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś "tak", to jesteś we właściwym miejscu.

Twoje myśli, to nie działania. Możesz chcieć się objeść, a mimo to wybrać inaczej. Możesz myśleć o jedzeniu, a mimo to nie zareagować. Jest to znacznie łatwiejsze, gdy rozumiesz mechanizmy leżące u źródła i tydzień po tygodniu konsekwentnie je osłabiasz.

Nie ma sensu walczyć z myślami - nie mamy na nie wpływu, pojawiają się automatycznie i są różne. Ale wiesz, co ma sens?
Zmiana zachowania. Bo na swoje wybory masz wpływ każdego dnia i to kilkadziesiąt, jeśli nie kilkaset razy.

Dokładnie o tym jest ten kurs - o tym co jest pod Twoją kontrolą, co podlega Twojemu wpływowi i co konsekwentnie, krok po kroku, dzień po dniu możesz wzmacniać lub osłabiać.

Będziemy wzmacniać stabilną rutynę w jedzeniu po to, aby mieć przewidywalny apetyt. Będziemy wspólnie osłabiać cały dietetyczny szajs, który sprawił, że napady się w ogóle pojawiły.

Przygotowałam dla Ciebie 7 kroków, dzięki którym

Jedzenie będzie wzbudzało w Tobie mniej emocji - w końcu to zakazany owoc kusi najbardziej, a im dalej odejdziemy od zakazów, tym większy spokój poczujesz.

Oswoisz produkty jedzone dla przyjemności, zmniejszysz wstyd związany z jedzeniem i i zaczniesz pozwalać sobie na jedzenie tego, co inni.

Uregulujesz pracę przewodu pokarmowego - to oznacza mniej wzdęć, mniej zatrzymywania wody po napadach, lepszą regularność wypróżnień.

Odzyskasz czas dla znajomych, rodziny, dawnych zainteresowań i hobby. Jedzenie nie będzie już zajmowało Twoich myśli 24/7.

Po kilku tygodniach stosowania wskazówek o których opowiadam Ci w kursie zauważalnie zmniejszysz objadanie się.

Kurs online

Pożegnaj objadanie w 7 krokach
249
  • Roczny dostęp do kursu (12 miesięcy uczciwej pracy to wystarczająco, aby wprowadzić zadowalające zmiany)
  • Interaktywne karty pracy
  • Krótkie i treściwe nagrania wideo
  • Wybierz ten kurs, jeśli jesteś gotowa na zmiany i chcesz postawić na swój spokój, luz i zdrowie

Pozbycie się problemów z objadaniem jest możliwe, nawet jeśli

Myślisz, że coś jest z Tobą nie tak i nic Ci już nie pomoże

To nie z Tobą jest coś nie tak, tylko z metodami, których próbowałaś do tej pory. Detoksy słodyczowe? Fatalna relacja ze słodyczami od dziecka? Posty przerywane? Dieta paleo, low-carb, keto? Liczenie indeksów i ładunków glikemicznych? Bycie straszoną przez lekarzy "musi Pani schudnąć"? Prawdopodobnie niewielu specjalistów zapytało się Ciebie co Ty w ogóle czujesz. Jak się masz. Założyli tylko, że przyrost wagi jest niepokojący i trzeba coś z nim zmienić. Nigdy nie dostałaś wsparcia, którego potrzebowałaś. To nie Twoja wina, że masz napady - Twoje ciało robi, co może. Z kursem nauczysz się czytać jego sygnały i zaczniecie w końcu efektywnie współpracować, zamiast ciągle ze sobą walczyć.

Boisz się nie liczyć kalorii, uważasz, że popłyniesz i dużo przytyjesz

Może być tak, że Twoja masa ciała wzrośnie. Jest to prawdopodobne szczególnie, jeśli jesteś teraz w niedowadze. Twój organizm może potrzebować dojść do swojej bezpiecznej masy ciała, aby przestać się objadać. Jeśli natomiast nie jesteś w niedowadze, a Twoja masa ciała konsekwentnie wzrastała po każdej diecie, której próbowałaś - to najpewniej zauważysz stabilizację wagi. Niestety to właśnie przez diety nasza waga wariuje. Jeśli jesteś gotowa na to, aby zatrzymać proces tycia i ustabilizować swoją masę, zamiast obserwować ciągłe wahania - to kurs Ci w tym pomoże.

Boisz się, że kupisz kurs ale z niego nie skorzystasz

Zadbałam o to. Po zakupie otrzymasz kilka wspierających maili, w których będę dzieliła się z Tobą dodatkowymi wskazówkami i wiedzą, a także zapraszała Cię do przerobienia jednej z lekcji kursu. Maile tematycznie nawiązują do zawartości kursu. Każda lekcja trwa około 20 minut, a oprócz nagrań otrzymujesz dostęp do pliku PDF - interaktywnych kart pracy, które są Twoim wsparciem.

Masz obawę, że podążając za radami z kursu będziesz jadła tylko niezdrowe rzeczy

Nie zachęcam Cię do jedzenia czegokolwiek, na co masz ochotę.

W kursie zachęcam Cię do:
1. Jedzenia regularnych posiłków złożonych z tego, co Ci smakuje i co Cię odżywia (!!!)
2. Oswajania powoli i w kontrolowanych ilościach produktów, które lubisz jeść dla przyjemności. Zachęcam Cię do odnalezienia SWOJEGO balansu między produktami dobrymi dla ciała i dobrymi dla głowy.

Dzieląc jedzenie na "zdrowe" i "niezdrowe" tworzymy mindset "bycia na diecie". Traktujemy swoje odżywianie jako misję, na której trzeba być i w której trzeba być perfekcyjną. Nie trzeba. Można po prostu jeść zgodnie ze swoimi potrzebami. Bez udziwnień, założeń, wyliczania porcji.

Co konkretnie znajdziesz w kursie?

Sprawdzone techniki oparte na protokole terapii poznawczo-behawioralnej w łagodzeniu epizodów objadania, wzbogacone o elementy jedzenia intuicyjnego.

Dzięki kursowi w końcu poznasz swoje autentyczne potrzeby w jedzeniu. Koniec dopasowywania się, robienia tego, co każą inni i podążania za generycznymi poradami. To nie działa.

Dzięki dogłębnej obserwacji swoich zachowań jedzeniowych rozpoznasz o co konkretnie chodzi w Twoim przypadku - i jakie działania warto wdrożyć, aby wyeliminować fizjologiczne przyczyny objadania.

Twoja głowa chce się objadać z dwóch przyczyn:
a) fizjologicznych (tymi zajmujemy się w kursie),
b) emocjonalnych (które są ściśle związane z tymi pierwszymi).

Im więcej diet przestrzegałaś, im więcej zasad wokół jedzenia towarzyszy Ci na co dzień, tym więcej emocji będziesz odczuwać wokół jedzenia i tym częściej będziesz sięgać po słodycze, czipsy i inne smakołyki pod wpływem nudy, stresu czy smutku. Potrzebujemy w pierwszej kolejności zaopiekować się fundamentami, by móc później pracować nad sferą emocjonalną.

Ten kurs nie jest dla wszystkich. Nie kupuj go, jeśli:

Jesz regularnie, czujesz się świetnie po posiłkach, masz kontrolę nad tym co, kiedy i w jakich ilościach zjadasz, a ewentualne problemy są w Twoim odczuciu związane z emocjami, myślami itp.

Jesteś nastawiona na odchudzanie i tego oczekujesz od kursu.

Spodziewasz się planu dietetycznego i rad odnośnie tego, ile masz jeść kcal i ile razy w tygodniu ćwiczyć - nie znajdziesz tego typu informacji w moich produktach.

Kup go, jeśli:

Masz w swoim codziennym menu sporo warzyw, owoców, napojów 0kcal.

Unikasz słodyczy jak ognia i starasz się jeść "zdrowe" zamienniki (słodycze proteinowe itp). - po których nigdy nie czujesz pełnej satysfakcji.

Jesteś mistrzynią w ignorowaniu głodu i wmawianiu sobie, że określone porcje jedzenia Ci wystarczają - nawet jeśli jedząc je ciągle myślisz o jedzeniu.

7 kroków, które dla Ciebie przygotowałam, pomogą Ci:

Jeść mniej słodyczy

Bo zazwyczaj jemy je dlatego, że jesteśmy głodne. Ale nie pozwalamy sobie tego przyznać "bo przecież powinnyśmy się najeść dwoma kanapkami". A co jeśli nie? Co jeśli potrzebujesz trzech? Albo czterech? Co, jeśli ogromna potrzeba objadania wynika z faktu, że posiłki które wydają Ci się "zdrowe" w rzeczywistości są fatalne dla Twojego organizmu? Pomogę Ci zlokalizować przyczyny napadów, abyś mogła szybko i precyzyjnie wprowadzić działania zaradcze.

Mieć mniej myśli wokół jedzenia

Regularność + odpowiednie porcje + dobrze zbilansowane jedzenie + smak. To jest przepis na mniej myśli wokół jedzenia. Pobierz karty pracy i sprawdź, jak ta konfiguracja będzie wyglądała konkretnie u Ciebie. Zlokalizuj swoje mocniejsze i słabsze obszary dzięki prowadzeniu automonitoringu.

Ustabilizować wagę

Rozchulane napady objadania zazwyczaj prowadzą do relatywnie szybkiego wzrostu wagi, który próbujemy za wszelką cenę zatrzymać. O ile zmiany w masie ciała są naturalne i będą się wydarzały w życiu, o tyle wyobrażam sobie, jak frustrujące jest regularne wymienianie garderoby. Z kursem skutecznie zatrzymasz ten proces i zamiast odbijać się od przejadania, do głodzenia - zaczniesz jeść tyle, ile potrzebujesz, każdego dnia. A Twoje ciało będzie naturalnie dążyło do takiej wagi, w której jest mu dobrze.

Oszczędzić mnóstwo pieniędzy

Napady to drogi interes. Zakupy spożywcze, wymiana ubrań.. nie wspominając już o kosztach, które ponosisz psychicznie. Jest stamtąd wyjście. Pozwól sobie pomóc. Nie musisz iść przez to wszystko sama.

Jeśli to, co robiłaś do tej pory nie działało, to spróbujmy inaczej.

Kurs online

Pożegnaj objadanie w 7 krokach
249
  • Roczny dostęp do kursu (12 miesięcy uczciwej pracy to wystarczająco, aby wprowadzić zadowalające zmiany)
  • Interaktywne karty pracy
  • Krótkie i treściwe nagrania wideo
  • Wybierz ten kurs, jeśli jesteś gotowa na zmiany i chcesz postawić na swój spokój, luz i zdrowie

Z kim będziesz pracować?

Nazywam się Ola Skwirut. Jestem cerytifkowaną dietetyczką, psychodietetyczką, specjalistką od leczenia zaburzeń odżywiania a także przyszłą psycholożką. Temat objadania znam zarówno z podręczników, jak i z własnego życia.

Wiem, jak to jest czuć tę dziką, obezwładniającą wręcz potrzebę objedzenia się. Wiem jak to jest stać w sklepie i patrzeć na półki, bojąc się, że wszyscy wokół wiedzą co właśnie robimy i planujemy. Pamiętam bolący brzuch i pot na całym ciele, gdy skończyłam jeść 5000 kcal w 15 minut. Pamiętam z jakimi wyrzutami sumienia szłam na siłownię, wierząc że sobie w ten sposób pomogę i "zniweluję szkody". A od jutra przecież będzie inaczej!

Nie wiedziałam, że sobie szkodzę. Nie rozumiałam, z czego wynikają moje problemy w żywieniu.

Dziś pragnę być dla Ciebie tą życzliwą, bardziej doświadczoną w temacie koleżanką, której mi kiedyś zabrakło. Bez oceny, bez 'patrzenia z góry'. Idziemy w tym kursie ramię w ramię, jak równy z równym. Napady objadania nigdy nie były Twoją winą. Nie prosiłaś o nie. Nie stałaś po nie w kolejce. Ja to rozumiem.

Ale po Twojej stronie na tym etapie leży wyjście z nich. Dokonywanie takich wyborów każdego dnia, które przybliżają Cię do bezstresowej, przyjemnej i na maksa luzackiej relacji z jedzeniem.

Uwierz, że potrafisz sobie pomóc dzięki narzędziom, które dla Ciebie przygotowałam. Nie odkładaj siebie na później, bo nikt nie zaopiekuje tego tematu za Ciebie. Zróbmy to razem, co Ty na to?

FAQ

Czy wystawiasz faktury?

Tak, napisz do mnie na psychodietetyka@olaskwirut.pl i podaj dane, na jakie chcesz fakturę.

Na jak długo otrzymuję dostęp do kursu?

Na rok.

Czy w ramach kursu jest możliwość konsultacji?

Kurs nie zawiera konsultacji, ale jeśli po zakupie zechcesz umówić się na jednorazową konsultację i omówić swoje wątpliwości - daj mi znać o tym mailowo: psychodietetyka@olaskwirut.pl.

Czy żeby kurs zadziałał muszę przestać liczyć kalorie?

Przestaniesz liczyć kalorie wtedy, kiedy będziesz na to gotowa. Nie musisz tego robić podczas przerabiania kursu. Wierzę, że nawet jeśli nadal pozostaniesz przy aktywnym przeliczaniu jedzenia, to materiały które dla Ciebie przygotowałam zmienią Twoje myślenie o odżywianiu.

Nigdy nie korzystałam z kursów online. Boję się, że nie ogarnę tego technicznie.

Bez obaw! Po zakupie dotrze do Ciebie na maila wiadomość powitalna razem z filmikiem instruktażowym. Gdybyś miała jakikolwiek problem techniczny, pisz do mnie: psychodietetyka@olaskwirut.pl, a ja opowiem Ci co i jak.

Jak długie są filmy w kursie?

Cały kurs trwa niecałe 2h - zorganizowałam go w ten sposób bo wiem, że nie masz czasu na ślęczenie przed ekranem godzinami. Każdy materiał jest krótki (ok. 20 minut), pełen konkretów, a rolę główną odgrywają interaktywne karty pracy, czyli Twój osobisty asystent.