Odbierz bazę pytań do stworzenia wywiadu psychodietetycznego i nie daj się zaskoczyć na pierwszym spotkaniu.
Skończyłaś już studia i stawiasz pierwsze kroki w pracy z Klientem?
Nadal studiujesz, ale szukasz praktycznej wiedzy, którą zastosujesz na spotkaniach z Klientem?
Pracujesz już (psycho)dietetycznie, ale cały czas szukasz okazji, aby dowiedzieć się czegoś nowego i podnosić kompetencje?
Mam dla Ciebie do pobrania przewodnik po pierwszym spotkaniu z Klientem wraz z bazą 30 pytań, które możesz dodać do własnego wywiadu (psycho)dietetycznego.
Budujesz z Klientem relacje od pierwszej interakcji.
To, czy uda Ci się wzbudzić zaufanie i sympatię może przesądzić o tym, czy Klient pojawi się na kolejnym spotkaniu, czy nie.
Sposób, w jaki poprowadzisz spotkanie może wpłynąć na dynamikę dalszej pracy – to ile razy się spotkacie, jak będzie przebiegać proces oraz wiele więcej.
Przeprowadzić początkowe spotkanie z Klientem z większym spokojem, luzem i w uporządkowany sposób - bez chaosu i przeskakiwania z wątku na wątek,
Zrozumieć, co dokładnie sprawia, że pierwsze spotkanie jest udane, a Klient czuje się zaopiekowany,
Dowiedzieć się co jest "normalne" i czego możesz się spodziewać na pierwszym spotkaniu z Klientem,
Zainspirować się i stworzyć pierwszą wersję wywiadu psychodietetycznego (lub udoskonalić tę, którą już posiadasz)
Dzięki przewodnikowi zaoszczędzisz MNÓSTWO czasu, energii i pieniędzy. Unikniesz niezręcznej ciszy, gubienia wątku albo sytuacji, w której nie wiesz, co robić dalej. Zwiększysz szanse, że Klient wróci po kolejne spotkania, a nie urwie kontakt i pozostawi Cię z wątpliwościami „Czy powiedziałam coś nie tak?”.
Chcesz docelowo pracować z drugim człowiekiem i pomagać mu osiągać swoje psychodietetyczne cele, prawda? Bez dobrze zebranego wywiadu będzie Ci ciężko to zrobić.
Pokażę Ci jakie pytania warto zawrzeć w wywiadzie, aby efektywnie zaprojektować dalsze kroki współpracy i wiedzieć komu oraz w czym jesteś w stanie realnie pomóc. Bo nie jesteś od wszystkiego i bardzo dobrze – nie musisz być.
Jestem dyplomowaną dietetyczką, psychodietetyczką, specjalistką od leczenia zaburzeń odżywiania, a także przyszłą psycholożką. Uczę odżywiania bez diet i wspieram moje Klientki w wychodzeniu z zaburzeń odżywiania, głównie kompulsywnego objadania się.
Kiedy zaczynałam pracę ponad 5 lat temu czułam na sobie ogromną odpowiedzialność. W końcu praca z drugim człowiekiem jest w pewnym sensie nieprzewidywalna.
Co zrobić, żeby nie rozczarować? Jak pracować, żeby realnie pomóc? O co zapytać tego człowieka, aby nie poczuł się oceniony? Co, jeśli na pierwszym spotkaniu zapyta mnie o coś, a ja nie będę miała pojęcia co mu powiedzieć?
Może chodzą Ci po głowie podobne pytania?
Napisałam ten przewodnik z jednym celem: żeby pomóc Ci zluzować gumę w gaciach. Klienci nie gryzą, a nasza praca potrafi być ogromnie satysfakcjonująca. Ale potrzebujemy się nieco nauczyć, aby tak było. Pozwól, że oszczędzę Ci stresu i tracenia czasu na pytania, które do niczego nie prowadzą – pobierz darmowy przewodnik i otrzymaj w bonusie darmowe lekcje oraz tajne szkolenie, niedostępne nigdzie indziej.