(Psycho)dietetyczko…

Odbierz bazę pytań do stworzenia wywiadu psychodietetycznego i nie daj się zaskoczyć na pierwszym spotkaniu.

Skończyłaś już studia i stawiasz pierwsze kroki w pracy z Klientem?

Nadal studiujesz, ale szukasz praktycznej wiedzy, którą zastosujesz na spotkaniach z Klientem?

Pracujesz już (psycho)dietetycznie, ale cały czas szukasz okazji, aby dowiedzieć się czegoś nowego i podnosić kompetencje?

Dobrze się składa!

Mam dla Ciebie do pobrania przewodnik po pierwszym spotkaniu z Klientem wraz z bazą 30 pytań, które możesz dodać do własnego wywiadu (psycho)dietetycznego.

Pierwsze spotkanie ma duże znaczenie.

Budujesz z Klientem relacje od pierwszej interakcji.

To, czy uda Ci się wzbudzić zaufanie i sympatię może przesądzić o tym, czy Klient pojawi się na kolejnym spotkaniu, czy nie.

Sposób, w jaki poprowadzisz spotkanie może wpłynąć na dynamikę dalszej pracy – to ile razy się spotkacie, jak będzie przebiegać proces oraz wiele więcej.

W przewodniku podzielę się z Tobą łatwymi do wdrożenia wskazówkami dotyczącymi pierwszego spotkania, które opracowałam na podstawie ponad 4000 przeprowadzonych konsultacji.

Z przewodnika dowiesz się:

jakie nieoczywiste pytania warto zadać na pierwszym spotkaniu, aby Klient poczuł się zaopiekowany i wysłuchany,

jak taktownie zbadać przeszłość z jedzeniem i ruchem, aby Klient nie poczuł się oceniony,

co uwzględnić w wywiadzie, aby zebrać potrzebne informacje na start i móc zaproponować Klientowi wstępny plan współpracy.

W przewodniku znajdziesz wskazówki i bazę pytań, które pomogą Ci:

Przeprowadzić początkowe spotkanie z Klientem z większym spokojem, luzem i w uporządkowany sposób - bez chaosu i przeskakiwania z wątku na wątek,

Zrozumieć, co dokładnie sprawia, że pierwsze spotkanie jest udane, a Klient czuje się zaopiekowany,

Dowiedzieć się co jest "normalne" i czego możesz się spodziewać na pierwszym spotkaniu z Klientem,

Zainspirować się i stworzyć pierwszą wersję wywiadu psychodietetycznego (lub udoskonalić tę, którą już posiadasz)

Dlaczego warto pobrać przewodnik właśnie teraz?

Zwiększysz gotowość do pracy z drugim człowiekiem, dzięki przygotowanemu wywiadowi,

Dowiesz się, czego możesz się spodziewać na 1. konsultacji, przez co poczujesz się pewniej,

Zdradzę Ci sekret, który sprawia, że włączam się na pierwsze spotkania podekscytowana i ciekawa, a nie zestresowana i spanikowana.

W przewodniku znajdziesz nieoczywiste pytania, dzięki którym dużo lepiej zrozumiesz świat swojego Klienta. Nikt nigdzie o nich nie mówi. Gwarantuję, że będziesz zadowolona z rezultatów, gdy je zadasz.

Dzięki przewodnikowi zaoszczędzisz MNÓSTWO czasu, energii i pieniędzy. Unikniesz niezręcznej ciszy, gubienia wątku albo sytuacji, w której nie wiesz, co robić dalej. Zwiększysz szanse, że Klient wróci po kolejne spotkania, a nie urwie kontakt i pozostawi Cię z wątpliwościami „Czy powiedziałam coś nie tak?”.

Chcesz docelowo pracować z drugim człowiekiem i pomagać mu osiągać swoje psychodietetyczne cele, prawda? Bez dobrze zebranego wywiadu będzie Ci ciężko to zrobić. 

Pokażę Ci jakie pytania warto zawrzeć w wywiadzie, aby efektywnie zaprojektować dalsze kroki współpracy i wiedzieć komu oraz w czym jesteś w stanie realnie pomóc. Bo nie jesteś od wszystkiego i bardzo dobrze – nie musisz być.

Kto napisał dla Ciebie przewodnik?

Hej! Nazywam się Ola Skwirut.

Jestem dyplomowaną dietetyczką, psychodietetyczką, specjalistką od leczenia zaburzeń odżywiania, a także przyszłą psycholożką. Uczę odżywiania bez diet i wspieram moje Klientki w wychodzeniu z zaburzeń odżywiania, głównie kompulsywnego objadania się.

Kiedy zaczynałam pracę ponad 5 lat temu czułam na sobie ogromną odpowiedzialność. W końcu praca z drugim człowiekiem jest w pewnym sensie nieprzewidywalna.

Co zrobić, żeby nie rozczarować? Jak pracować, żeby realnie pomóc? O co zapytać tego człowieka, aby nie poczuł się oceniony? Co, jeśli na pierwszym spotkaniu zapyta mnie o coś, a ja nie będę miała pojęcia co mu powiedzieć?

Może chodzą Ci po głowie podobne pytania?

Napisałam ten przewodnik z jednym celem: żeby pomóc Ci zluzować gumę w gaciach. Klienci nie gryzą, a nasza praca potrafi być ogromnie satysfakcjonująca. Ale potrzebujemy się nieco nauczyć, aby tak było. Pozwól, że oszczędzę Ci stresu i tracenia czasu na pytania, które do niczego nie prowadzą – pobierz darmowy przewodnik i otrzymaj w bonusie darmowe lekcje oraz tajne szkolenie, niedostępne nigdzie indziej.

Nie popełniaj tych samych błędów, co ja kiedyś.
Naucz się na moich.