Twoje ciało krzyczy za cukrem? Czujesz się uzależniona od słodyczy?

Boisz się odpuścić kontrolę nad jedzeniem, a jednocześnie masz dość liczenia kalorii, ważenia jedzenia lub przestrzegania jadłospisów?

Zajadasz emocje po pracy, gdy wydarzy się coś stresującego albo gdy nie dzieje się nic i się nudzisz?

Ciągle brakuje Ci czasu aby zaplanować sycące posiłki"?

Nie potrafisz sobie poradzić z podjadaniem, bo w pracy ciągle kusi Cię coś słodkiego albo dostajesz słodkie prezenty?

Masz wrażenie, że za bardzo kochasz jedzenie, aby mieć z nim zdrową relację?

Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu.
Mam dla Ciebie coś specjalnego.

Koniec z jadłospisami, wagą kuchenną i eliminowaniem węglowodanów lub słodyczy. Z psychodietetycznym przewodnikiem "Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem" dowiesz się jak jeść tyle, ile potrzebujesz i to, co lubisz. Bez zabraniania sobie ulubionych produktów i zmuszania się do jedzenia skyra, wafli ryżowych, awokado które nie ma smaku albo suchego kurczaka z patelni. Serio, można inaczej.

Ebook powstał na bazie 5 edycji kursu, który przeprowadziłam z udziałem ponad 130 kobiet. Znajdziesz w nim SPRAWDZONE i PRAKTYCZNE wskazówki dotyczące codziennego życia.

Zdarza Ci się jeść czipsy lub czekoladę z nudów lub ze stresu?
Albo rezygnować z treningu lub spaceru, bo pogoda nie taka?
A może nie masz pojęcia jak skomponować posiłek, żeby nie być po chwili głodną?
Umiem Ci pomóc.

Poznaj opinie osób, które już przeczytały ebooka

Dzięki ebookowi dowiesz się:

Co dokładnie zrobić, gdy zachcianki na słodycze atakują Cię znienacka (poznasz 3 strategie reagowania),

Co sprawia, że budujesz nawyki skutecznie i dobrze się bawisz w międzyczasie,

Jakie są przyczyny objadania się i co konkretnie możesz zmienić już następnego dnia, aby zmniejszyć problem,

Jak rozróżnić fizjologiczny głód od emocjonalnego i jak radzić sobie z emocjami inaczej, niż sięgając po kolejne ciastko lub czipsa,

Czym warto zastąpić swoje fit-zrywy, które zaczynasz od poniedziałku i kończą się po 2 tygodniach, aby zmiana nawyków była trwała, skuteczna i spójna z Twoim stylem życia.

Byłaś na co najmniej kilkunastu dietach w swoim życiu, zgadłam?

Jest szansa, że pozostał po nich spory chaos. Ebook naprowadzi Cię na właściwką ścieżkę, w której jesteś swoją sojuszniczką. Nie wrogiem. Przestaniesz walczyć z jedzeniem i ciągle się "dopasowywać". Zauważ swoje potrzeby i zacznij za nimi podążać. Twój psychodietetyczny asystent Ci w tym pomoże, dzięki zwięzłym podsumowaniom oraz ćwiczeniom, które nakierują Cię na kolejne kroki.

Co dokładnie znajdziesz w środku?

#1: Dlaczego diety nie działają

Poznasz mechanizmy, przez które do tej pory odbijałaś się od jednej diety do drugiej. Przeczytaj ten rozdział i poczuj, jak ciężar spada Ci z barków. To nigdy nie była Twoja wina, to narzędzia, z których korzystałaś, zawodziły.

#2: 100% albo nic

Poznaj Basię i Kasię i zobacz, która z nich skutecznie zmienia nawyki żywieniowe na zdrowsze, a która odbija się ze skrajności w skrajność. Rozpoznaj jakie błędy popełnia Basia i dowiedz się które zachowania Kasi wdrożyć do swojego życia, by realizować swoje plany skuteczniej.

#3: Rozpoznawanie głodu.

Znasz skalę głodu i sytości? Jeśli nie, to sprawdzisz jak to jest odczuwać różne rodzaje głodu i różne stopnie sytości. W dodatku otrzymasz zwięzłe podsumowanie różnic, między fizycznym, a psychicznym głodem, dzięki czemu będziesz wieczorami bardziej świadomie decydować, czy lepiej zjeść kanapki z serem i pomidorem, czy kilka delicji.

#4: Komponowanie posiłków

Sprawdzisz, czy jesz jak niemowlak - to najczęstszy błąd, który popełniają moje Klientki. Dostaniesz zastrzyk motywacji, aby jeść odpowiednio często i odpowiednio dużo, zamiast ciągle nie dojadać i wmawiać sobie, że jedna kanapka Ci wystarczy (nie wystarczy...)

#5: Kompulsywne objadanie się

Dowiesz się dlaczego do tej pory nie udawało Ci się pozbyć wieczornego objadania, mimo stosowanych prób. Jeśli zechcesz, wydrukujesz szablon do samoobserwacji i zidentyfikujesz sprawcę całego zamieszania ;).

#6: Jedzenie emocjonalne

Poznasz konkretne sytuacje, w których myśli i emocje biorą nad nami górę i sprawiają, że niewiadomo kiedy kończymy z ciastkami w ręce. Zastanawiałaś się kiedyś, jak duży masz rozdźwięk między 'ja realnym', a ja 'idealnym'? Zrobisz to w tym module.

#7: Budowanie nawyków

Błędy, które mogłaś do tej pory popełniać w kontekście zmiany zachowania, to 1. brak odpowiednio częstego nagradzania się oraz 2. nie osadzanie nowych nawyków w kontekście swoich wartości. A to wiele zmienia, co zrozumiesz doskonale po przeczytaniu modułu 7.

#8: Wzbudzanie motywacji

Zmuszanie się nie działa długofalowo, no nie? Poleganie na motywacji też nie. Ale jest ogromna różnica między "muszę iść na spacer", a "chcę iść na spacer". W tym module dowiesz się jak ze sobą pogadać, żeby z opcji pierwszej przejść sprawnie w drugą. Te same strategie pomogą Ci inaczej myśleć o jedzeniu i "nie zabraniać sobie czekolady", a zwyczajnie "nie wybierać jej".

#9: Przekonania

Poznasz Bożydara. No dobra, to imię mojego Krytyka. Mam nadzieję, że Ty swojemu wybierzesz inne. Z tego modułu dowiesz się jak pracować z tym wewnętrznym, mentalnym dupkiem, który chce sabotować Twoje zmiany i krytykuje to, co robisz. Każda z nas go ma. Ale niekażda z nas go słucha. I Tobie również życzę tego, abyś była świadoma jego obecności - i tego, że gada głupoty.

Nie wyobrażasz sobie pilnowania kolejnej rozpiski dietetycznej, bo jesteś zmęczona nieskutecznymi metodami?

Wiesz, że prawdziwy problem nie leży w braku silnej woli, tylko w sferze myśli, przekonań i emocji?

Ebook pomoże Ci poprawić relacje z jedzeniem dzięki prostemu, koleżeńskiemu przekazowi i konkretnym krokom do wdrożenia w każdym z modułów.

Teraz ze specjalnym bonusem: kupując ebooka otrzymujesz w pakiecie 3 bonusowe webinary!

Kto napisał ebooka?

Nazywam się Ola Skwirut.

Jestem cerytifkowaną dietetyczką, psychodietetyczką, specjalistką od leczenia zaburzeń odżywiania, a także przyszłą psycholożką.

Jako nastolatka miałam zaburzenia odżywiania i odbijałam się od dietetycznego rygoru do objadania pełnego wyrzutów sumienia.

Zamiast sobie pomagać, cały czas nieświadomie szkodziłam:
- zaczynając nowe restrykcje od poniedziałku,
- zmuszając się do intensywniejszych ćwiczeń,
- opierając swoje poczucie własnej wartości na tym, ile zjadłam lub spaliłam kalorii.


Nikt wtedy nie mówił jak podejść do jedzenia na spokojnie i znaleźć SWÓJ SPOSÓB. Myślałam, że aby dbać o siebie - trzeba cierpieć. Starać się, dopasowywać, ignorować swoje ciało i umysł.

Okazuje się, że nie trzeba.

Potrafisz sobie pomóc dzięki narzędziom, które dla Ciebie przygotowałam. Być może przeczytanie ebooka będzie wszystkim, czego potrzebujesz, aby zauważyć realną poprawę w jakości życia.

Tylko pomyśl: myślisz o jedzeniu tylko tyle, ile jest niezbędne. I ani chwili więcej. To jest dla Ciebie możliwe.