Mamy to! Jesteś zapisana na darmowy webinar o słodyczach.

Ale... może chcesz zacząć działać już teraz? Podjęłaś decyzję o tym, że czas coś zmienić w obrębie swojej relacji ze słodyczami. Może chcesz iść krok dalej i zainwestować w luz, przyjemność i spokój wokół odżywiania? Nie stresować się każdym kęsem, nie musieć przestrzegać rozpisek i ufać swoim wyborom?

ŁAP SPECJALNĄ, JEDNORAZOWĄ 
OFERTĘ Z BONUSEM

"Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem" to psychodietetyczny przewodnik, z którym lepiej zrozumiesz sygnały Twojego ciała (głód, sytość) i emocjonalne przyczyny jedzenia. 9 modułów, ćwiczenia do wdrożenia i zwięzłe podsumowania.

Nie masz czasu na czytanie?
W BONUSIE otrzymujesz audiobooka.
Nie masz sił na pilnowanie jadłospisów, liczenie kalorii i odmawianie tego, co lubisz jeść?
I dobrze. Można inaczej.

UWAGA: ebook nie jest dostępny w regularnej sprzedaży - możesz go nabyć tylko tu i teraz.

Ebook powstał na bazie 5 edycji kursu, który przeprowadziłam z udziałem ponad 130 kobiet. Znajdziesz w nim SPRAWDZONE i PRAKTYCZNE wskazówki dotyczące codziennego życia.

Zdarza Ci się jeść czipsy lub czekoladę z nudów lub ze stresu?
Albo rezygnować z treningu lub spaceru, bo pogoda nie taka?
A może nie masz pojęcia jak skomponować posiłek, żeby nie być po chwili głodną?
Umiem Ci pomóc!

Poznaj opinie osób, które już przeczytały ebooka

Dzięki ebookowi dowiesz się:

Co robić, gdy pojawiają się słodyczowe zachcianki (poznasz 3 strategie reagowania),

Co odróżnia skuteczny plan zmiany nawyków żywieniowych od nieskutecznego,

Jakie są przyczyny kompulsywnego objadania się i co konkretnie możesz zmienić już następnego dnia, aby zmniejszyć problem,

Jak rozróżnić, czy jesteś głodna bo Twoje ciało potrzebuje energii (głód fizjologiczny), czy jest to "zachcianka" i rodzaj emocjonalnego podjadania,

W jaki sposób dystansować się od myśli, które utrudniają Ci zmianę nawyków żywieniowych i nie kierować się zasadą "100% albo nic", która jest wysoce nieskuteczna.

Ebook zawiera wygodne podsumowania, tabele oraz ćwiczenia, dzięki którym przełożysz poznaną teorię na praktykę. Jest asystentem, który poukłada Ci w głowie chaos pozostały po licznych dietach, na których byłaś.

Co dokładnie znajdziesz w środku?

#1: Dlaczego diety nie działają: opisałam mechanizmy, przez które do tej pory odbijałaś się od jednej diety do drugiej. Przeczytaj ten rozdział i poczuj, jak ciężar spada Ci z barków. To nigdy nie była Twoja wina, to narzędzia, z których korzystałaś, zawodziły.

#2: 100% albo nic: Poznaj Basię i Kasię i zobacz, która z nich skutecznie zmienia nawyki żywieniowe na zdrowsze, a która odbija się ze skrajności w skrajność. Rozpoznaj jakie błędy popełnia Basia i dowiedz się które zachowania Kasi wdrożyć do swojego życia, by realizować swoje plany skuteczniej.

#3: Rozpoznawanie głodu: Znasz skalę głodu i sytości? Jeśli nie, to sprawdzisz jak to jest odczuwać różne rodzaje głodu i różne stopnie sytości. W dodatku otrzymasz zwięzłe podsumowanie różnic, między fizycznym, a psychicznym głodem, dzięki czemu będziesz wieczorami bardziej świadomie decydować, czy lepiej zjeść kanapki z serem i pomidorem, czy kilka delicji.

#4: Komponowanie posiłków: Sprawdzisz, czy jesz jak niemowlak - to najczęstszy błąd, który popełniają moje Klientki. Dostaniesz zastrzyk motywacji, aby jeść odpowiednio często i odpowiednio dużo, zamiast ciągle nie dojadać i wmawiać sobie, że jedna kanapka Ci wystarczy (nie wystarczy...)

#5: Kompulsywne objadanie się: Dowiesz się dlaczego do tej pory nie udawało Ci się pozbyć wieczornego objadania, mimo stosowanych prób. Jeśli zechcesz, wydrukujesz szablon do samoobserwacji i zidentyfikujesz sprawcę całego zamieszania ;).

#6. Jedzenie emocjonalne: Poznasz konkretne sytuacje, w których myśli i emocje biorą nad nami górę i sprawiają, że niewiadomo kiedy kończymy z ciastkami w ręce. Zastanawiałaś się kiedyś, jak duży masz rozdźwięk między 'ja realnym', a ja 'idealnym'? Zrobisz to w tym module.

#7: Budowanie nawyków: Błędy, które mogłaś do tej pory popełniać w kontekście zmiany zachowania, to 1. brak odpowiednio częstego nagradzania się oraz 2. nie osadzanie nowych nawyków w kontekście swoich wartości. A to wiele zmienia, co zrozumiesz doskonale po przeczytaniu modułu 7.

#8: Wzbudzanie motywacji: Zmuszanie się nie działa długofalowo, no nie? Poleganie na motywacji też nie. Ale jest ogromna różnica między "muszę iść na spacer", a "chcę iść na spacer". W tym module dowiesz się jak ze sobą pogadać, żeby z opcji pierwszej przejść sprawnie w drugą. Te same strategie pomogą Ci inaczej myśleć o jedzeniu i "nie zabraniać sobie czekolady", a zwyczajnie "nie wybierać jej".

#9: Przekonania: Poznasz Bożydara. No dobra, to imię mojego Krytyka. Mam nadzieję, że Ty swojemu wybierzesz inne. Z tego modułu dowiesz się jak pracować z tym wewnętrznym, mentalnym dupkiem, który chce sabotować Twoje zmiany i krytykuje to, co robisz. Każda z nas go ma. Ale niekażda z nas go słucha. I Tobie również życzę tego, abyś była świadoma jego obecności - i tego, że gada głupoty.

Stresujesz się jedzeniem? Odkąd pamiętasz byłaś na dietach? Nie wyobrażasz sobie pilnowania kolejnej rozpiski dietetycznej, bo jesteś zmęczona nieskutecznymi metodami?

Wiesz, że prawdziwy problem nie leży w braku silnej woli, tylko w sferze myśli, przekonań i emocji?

Ebook pomoże Ci poprawić relacje z jedzeniem dzięki prostemu, koleżeńskiemu przekazowi i konkretnym krokom do wdrożenia w każdym z modułów.

Kto napisał ebooka?

Nazywam się Ola Skwirut.

Jestem cerytifkowaną dietetyczką, psychodietetyczką, specjalistką od leczenia zaburzeń odżywiania a także przyszłą psycholożką.

Jako nastolatka miałam zaburzenia odżywiania i odbijałam się od dietetycznego rygoru do objadania pełnego wyrzutów sumienia.

Zamiast sobie pomagać, cały czas nieświadomie szkodziłam:
- zaczynając nowe restrykcje od poniedziałku,
- zmuszając się do intensywniejszych ćwiczeń,
- opierając swoje poczucie własnej wartości na tym, ile zjadłam lub spaliłam kalorii.


Nikt wtedy nie mówił jak podejść do jedzenia na spokojnie i znaleźć SWÓJ SPOSÓB. Myślałam, że aby dbać o siebie - trzeba cierpieć. Starać się, dopasowywać, ignorować swoje ciało i umysł.

Okazuje się, że nie trzeba.

Uwierz, że potrafisz sobie pomóc dzięki narzędziom, które dla Ciebie przygotowałam. Nie odkładaj siebie na później, bo na to nie zasługujesz. Kup ebooka, wprowadź to, co brzmi dla Ciebie sensownie i obserwuj realny progres!