Jesteś na diecie odkąd pamiętasz i masz już tego dość?

Pokażę Ci, że jedzenie może być przyjemne, bezstresowe i bezwysiłkowe, nawet jeśli spędziłaś na dietach 5, 10 czy 20 lat i boisz się odpuścić kontrolę oraz przytyć.

Nauczę Cię zwracać uwagę na sygnały Twojego ciała, a nie kalorie, wagę kuchenną lub listę produktów dozwolonych i zakazanych. Co Ty na to?

Masz już dość jadłospisów.

Chcesz swobody w jedzeniu. Nienawidzisz zmuszania się do jedzenia tego, na co w danej chwili nie masz ochoty. Męczy Cię odmierzanie jedzenia, szczegółowe kontrolowanie porcji. Chcesz jeść odżywczo i uważnie, ale bez ścisłej kontroli.

Utraciłaś zaufanie do siebie.

Czujesz, jakbyś była uzależniona od słodyczy. Nie możesz przestać myśleć o tym, że są w szafkach, gdy siedzisz w domu. Starasz się jeść "zdrowo", ale w "momentach słabości" nie możesz się opanować i całe starania idą na marne... To nic innego, jak efekt chronicznego bycia na dietach. Bez obaw, jest to w pełni odwracalne.

Nie wiesz, jak to jest "jeść normalnie".

Odkąd pamiętasz jesteś na jakiegoś rodzaju diecie. Pomijanie kolacji? Dieta kopenhaska? Kapuściana? Post dr Dąbrowskiej? Wydzielanie słodyczy w konkretne dni tygodnia? Rezygnowanie z mięsa? Wspólne odchudzanie się z mamą?

Znasz to, prawda? I masz po dziurki w nosie. Chcesz normalności.

Chcesz, żeby jedzenie było tylko jedzeniem.

W tym momencie jedzenie jest "terapeutą" - często jesz pod wpływem stresu, nudy, smutku. Chcesz, żeby jedzenie zaspokajało bardziej potrzeby biologiczne, niż psychologiczne.

Moje Klientki to weteranki odchudzania. Mają czarny pas w odmawianiu sobie ulubionych produktów, jedzeniu małych porcji, a następnie objadaniu - do momentu, w którym mówią "dość, potrzebuję zmiany". Kończą wtedy wojnę z jedzeniem i zaczynają jeść intuicyjnie. Dołączysz do nich?

Oto Twój psychodietetyczny asystent:

Ebook "Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem"

Bo prawdziwa kontrola nad jedzeniem zaczyna się tam, gdzie kończy się wojna z jedzeniem, ciałem i sobą.

Wiesz już za dużo o jedzeniu.
Teraz czas dowiedzieć się coś o sobie.

Ebook "Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem"

69
  • Ebook "Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem" (+200 stron w pliku PDF)
  • 🔥 BONUS: Audiobook (10 nagrań mp3)
  • 🔥 BONUS: Zeszyt ćwiczeń do ebooka (plik PDF)

Poznaj opinie osób, które już przeczytały ebooka

Ebook powstał dokładnie dla Ciebie, jeśli

Widzisz w jedzeniu kalorie i makroskładniki, czujesz dużo wstydu i chcesz nauczyć się jeść różnorodnie, regularnie i z przyjemnością (bez oceniania siebie na każdym kroku).

Słabo Ci na myśl, że miałabyś przestrzegać kolejnej diety i jeść to, co ktoś Ci rozpisał.

Jesteś na etapie, w którym Twoje zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie jest ważniejsze niż to, czy przytyjesz 3 kg, czy nie.

Czujesz, że potrzeba Ci 'miękkiej' pracy wewnętrznej. Masz już dość słuchania złotych rad i dostosowywania się. Chcesz zajrzeć wgłąb siebie i dowiedzieć się czego Ty potrzebujesz w odżywianiu.

Masz wrażenie, że odkąd zaczęłaś "uzdrawiać" swoją dietę, tym jest gorzej. Chcesz poczuć więcej luzu, swobody i "wrócić do siebie" w jedzeniu.

Co dokładnie znajdziesz w środku ebooka?

MODUŁ 1: Dlaczego diety nie działają

Dałaś z siebie wszystko na każdej z diet, na której byłaś. I nie zadziałały. Kolejnym razem też nie zadziałają. Opowiem Ci jakie mechanizmy za to odpowiadają po to, żebyśmy mogły wspólnie pożegnać ten etap w Twoim życiu i postawić na jedzenie zgodnie z Twoimi potrzebami - nie mamy, babci, lekarza który Cię straszy nadwagą/insulinoopornością/otyłością albo trenera z siłki, który rozpisał Ci dietkę.

MODUŁ 2: 100% albo nic

Skrajności nie działają. W tym module pomogę Ci zbudować bardziej elastyczne myślenie o jedzeniu - takie, w którym jest miejsce i na czekoladę, i na sałatkę. Pierwsze nie jest powodem do wstydu, a drugie do dumy. Bo jedzenie to po prostu jedzenie, a nie coś, co wartościuje Ciebie jako człowieka.

MODUŁ 3: Rozpoznawanie głodu.

Po latach na dietach utraciłaś kontakt z ciałem i nie wiesz jak to jest czuć delikatny głód? Albo mylisz napięcie emocjonalne (stres, nudę, złość) z głodem? Bez obaw, dzięki wskazówkom z tego modułu codzienne odżywianie stanie się dużo łatwiejsze.

MODUŁ 4: Komponowanie posiłków

Sprawdzisz, czy jesz jak niemowlak - to najczęstszy błąd, który popełniają moje Klientki. Dowiesz się jak komponować posiłki, aby najadać się na 3-4 godziny i nie myśleć o jedzeniu w międzyczasie.

MODUŁ 5: Kompulsywne objadanie się

Dowiesz się jakie dietetyczne błędy nasilają objadanie (sama popełniałam je bardzo długo, gdy jako nastolatka zmagałam się z zaburzeniami odżywiania) i jak je rozwiązać. Bonus: szablon do samoobserwacji - sprawdź, dlaczego się objadasz.

MODUŁ 6: Jedzenie emocjonalne

Odczarujemy trochę jedzenie emocjonalne. Bo ono jest generalnie spoko. Wczoraj na przykład zjadłam sobie całą tabliczkę milki, bo była pyszna i sprawiła mi frajdę. Problem wkrada się wtedy, kiedy jedyną lub główną strategią regulowania siebie jest jedzenie - poszukamy alternatyw, żebyś umiała się sobą zaopiekować inaczej, niż tylko za pośrednictwem jedzenia.

MODUŁ 7: Budowanie nawyków & MODUŁ 8: Wzbudzanie motywacji

Nie musisz budować żadnych nawyków, bez obaw. Zachęcę Cię w tym module jedynie do tego, żebyś patrzyła na proces zmiany jak na ekscytującą przygodę, a nie coś co robisz bo *musisz*. Nic nie musisz. Wszystko możesz. Możesz chodzić na spacery, czytać książki, spać o 22, pić kawę z mlekiem i cukrem, odpuścić trening na rzecz drzemki. Możesz robić to, co chcesz - ważne, żeby robić to świadomie i po skonsultowaniu z sobą. Nie rezygnować z tego, co jest dla Ciebie ważne, ale też nie zmuszać się do rzeczy, których zupełnie nie czujesz.

MODUŁ 9: ?

Niech to będzie niespodzianka.

Kto napisał dla Ciebie ebooka?

Cześć, nazywam się Ola Skwirut i jestem z wykształcenia dietetyczką, psychodietetyczką, specjalistką leczenia zaburzeń odżywiania i przyszłą psycholożką.

Jako nastolatka zmagałam się z zaburzeniami odżywiania, więc temat znam nie tylko z podręczników akademickich, ale i z własnej praktyki.

Wiem jak to jest wstydzić się siebie i zjadanych porcji, widzieć w jedzeniu tylko kalorie, fantazjować o jedzeniu i objadać się słodyczami do utraty tchu.

Moją misją jest pomóc Ci uwolnić się z dietetycznego więzienia i czerpać przyjemność z jedzenia. Komponować posiłki z luzem i radością, mając na uwadze swoje dobre samopoczucie.

Nie musisz ważyć X kg, aby być zdrowa.
Nie musisz wyglądać w określony sposób, aby zasłużyć na czyjeś uznanie. Nie musisz zasuwać na siłowni i jeść jarmużu, żeby "żyć zdrowo".

Znajdźmy dla Ciebie taki styl jedzenia, który da Ci energię, dobre samopoczucie i będzie bezwysiłkowy. Bo tak się da. Co Ty na to?

FAQ

Tak, na wskazanego maila trafią do Ciebie następujące pliki: 1. Ebook w formacie PDF 2. Zeszyt ćwiczeń do ebooka, możesz go wydrukować i wypełniać (plik PDF) 3. Audiobook cz. 1 (mp3) 4. Audiobook cz.2 (mp3).

Sprawdź proszę SPAM, a jeśli tam nie znajduje się mail z plikami do pobrania, to napisz proszę na psychodietetyka@olaskwirut.pl podając numer zamówienia.

Dla każdej osoby, która spędziła lata na dietach, utraciła do siebie zaufanie i czuje, że nie umie jeść. Ebook nie zastąpi indywidualnego wsparcia psychodietetycznego, ale da bardzo solidne wskazówki i kierunki na start – które niekiedy okazują się w 100% wystarczające, aby uzdrowić swoją relację z jedzeniem.

Jeśli szukasz porad jak schudnąć albo szukasz wiedzy stricte dietetycznej. W ebooku znajdziesz bardziej obszerne i głębokie spojrzenie na aspekt zachowań jedzeniowych i wyborów, które albo nam komplikują relację z jedzeniem, albo ją uzdrawiają.

PS: Jestem niezła w odczarowywaniu jedzenia i ściąganiu presji "idealnego odżywiania". Nieważne, czy masz zdiagnozowane zaburzenia odżywiania, czy chcesz czerpać więcej frajdy z jedzenia bez analizowania każdego kęsa - ten ebook pozwoli Ci odetchnąć, poczuć się zrozumianą i zaopiekowaną. Chcę być Twoją dobrą, serdeczną koleżanką, a nie kolejną *specjalistką wykładającą teorię*. Ty jesteś najlepszą specjalistką od siebie, a ja dam Ci narzędzia i pozadaję pytania, dzięki którym znajdziesz odpowiedzi, których szukasz. Wiesz już za dużo o jedzeniu. Teraz czas dowiedzieć się coś o sobie.